دل نوشته
نوشته شده توسط : سعید

        دلم گرفته آسمون از خودتم خسته ترم                                     تو روزگار بی کسی یه عمره که دربه درم

دلم گرفته خیلی هم گرفته،دلم می خواد با یکی درد دل کنم اما نیست کسی که بهش اعتماد کنم.حال غریبی دارم یه بار دیگه هم این حال داشتم،وقتی دانشگاه قبول شدم،اولین روزهایی که می رفتم دانشگاه تو یزد خیلی احساس غربت و تنهایی می کردم.آخ که چه روزای مزخرفی بود حاظرم بمیرم اما دیگه به اون روزا برنگردم.اون روزا هم هر وقت تنها می شدم می نوشتم،نوشتن خیلی آرومم می کنه.

الان خیلی وقته که با کسی درددل نکردم،یعنی کسی نبوده که باهاش درددل کنم.قبلا یکی بود.یکی  که تو چت باهاش آشنا شدم،خیلی خوب و مهربون بود،اون واسه من بود مثه خواهر و من براش بودم مثه برادر،من واسه اون می گفتم و اون واسه من،به حرف هم گوش می دادیم و به هم دلداری می دادیم.

اما اونم یه روز گفت واسش خواستگار اومده و می خواد ازدواج کنه.از اون موقع تا حالا 6-7 ماه که با کسی درددل نکردم.به کسی نگفتم چقدر از بی معرفتی آدما خسته ام،نگفتم چقد می خوام گریه کنم،نگفتم خسته ام از اینکه دلم و بشکنن و دم نزنم،نگفتم می خندم و می خندونم اما دلم گرفته،نگفتم....نگفتم.....نگفتم

            خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است                                 دلم از غصه گرفته،به آن می خندم

دلم رو شکستن چیزی نگفتم.به خودم قول دادم هیچ وقت دل کسی رو نمیشکنم.سر قولم موندم،تا اینکه یه دل شکسته دیدم عین خودم،گفتم اونم مثه خودم می مونه دلش شکسته،دلمو نمی شکنه اما اونم دلمو شکست بازم صدام در نیومد.

یادم باشد  حرفی نزنم که

به کسی بر بخورد...

نگاهی نکنم

که دل کسی بلرزد...

راهی نروم

که بیراه باشد...

خطی ننویسم

که آزار دهد کسی را...

یادم باشد

که روز  و روزگار خوش است...

همه چیز رو به راه است و خوب...

تنها...تنها...دل ما دل نیست...

 

ببخشید که شاید تلخ نوشتم،دست خودم نیست من تو نوشتن فکر نمی کنم هرچی بیاد تو ذهنم می نویسم و الانم همش غم و غصه تو ذهنمه.

دوستون دارم،دوستم داشته باشید که خیلی تنهام

یا حق





:: بازدید از این مطلب : 801
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: